QWOP genetic

Најзанимлјивији линкови се постују на http://www.facebook.com/pfePetnica или на https://www.instagram.com/pfe.petnica
stojke
Site Admin
Поруке: 165
Придружен: 17 Феб 2011, 09:45
Име: Milos
Презиме: Stojanovic

QWOP genetic

Порука од stojke » 04 Јул 2012, 13:56

Можда сте чули за QWOP игрицу? изузетно је фрустрирајућа :evil:

http://www.foddy.net/Athletics.html

Шта мислите, како би радио генетски алогритам примњењн на ово? (Замало да ставим у предлоге...ал мало је можда банално за пројекат, мада тривијално није)

Један баја је покушавао то, али није довршио. Лепо је ту навео све проблеме на које је наишо, то доста помаже. Он је успео да направи "интерфејс" са игрицом, али није отишао даље од покушаја формирања почетне генерације која би се укрштала и еволуирала:

http://slowfrog.blogspot.com/2011/03/ge ... art-1.html

Корисников грб
Binary
Site Admin
Поруке: 821
Придружен: 19 Феб 2010, 18:33
Име: Damjan
Презиме: Dakic
Место: Beograd, Zvezdara
Контакт:

Re: QWOP genetic

Порука од Binary » 04 Јул 2012, 14:03

http://boxcar2d.com/
Nesto slicno ali mnogo jednostavnije naravno :)

za QWOP uopste nisam siguran kako bih predstavio "hodanje" nekim skupom parametara posto ti sta ces uraditi zavisi i od stanja u kome se nalazis, imas li ti neku zanimljivu ideju?
Nebo vedro nevreme se sprema...

stojke
Site Admin
Поруке: 165
Придружен: 17 Феб 2011, 09:45
Име: Milos
Презиме: Stojanovic

Re: QWOP genetic

Порука од stojke » 04 Јул 2012, 14:26

Фора је што постоји одређена секвенца команди која ако се понавља у правилним интервалима доводи до трчања. Једна од бољих коју сам нашо је понављање OW заједно па QP заједно и ако ти је добар тајминг (што компу не би требало да буде проблем) може с тиме да се пређе.

Дакле, параметри би били комбинације притиска тастера, дужина притиска и пауза између тастер или једностано дефинисати пети тастер који представља паузу и онда имамо само комбинације 5 тастера и дужине притисака. Може се тестирати за више дужина секвенци. Као параметре успешности секвенце могу се узети пређена метражa и брзина (јер постоје комбинације које раде али изузетно споро, нпр. ја сам успео да у неком положају шпаге одпузим 50m)

koshi
Site Admin
Поруке: 46
Придружен: 10 Дец 2009, 14:59
Име: Miroslav
Презиме: Bogdanovic

Re: QWOP genetic

Порука од koshi » 04 Јул 2012, 16:05

Moglo bi nešto na ovu foru da bude zanimljiv projekat. Ovde je na primer baš rađeno dobijanje ljudskog hoda genetskim algoritmom: http://blog.glowinteractive.com/2010/02 ... -in-flash/. Najveći problem bi tu bio deo sa fizikom, ovde koriste za to Box2D(http://box2d.org/), ne znam koliko bi zeznuto bilo uraditi ovo uz pomoć toga.

Što se tiče predstavljanja načina hodanja ovde to rade uz pomoć neuronske mreže gde su ulazi trenutni uglovi zglobova i onda samo evoluiraju parametre te mreže.

Evo i jedan TED talk na tu temu:
http://www.ted.com/talks/torsten_reil_s ... ation.html

Корисников грб
Binary
Site Admin
Поруке: 821
Придружен: 19 Феб 2010, 18:33
Име: Damjan
Презиме: Dakic
Место: Beograd, Zvezdara
Контакт:

Re: QWOP genetic

Порука од Binary » 04 Јул 2012, 17:13

I meni je vise kul da zavisi od trenutnog stanja, onako ako imas sekvencu koju vrtis ne mozes da garantujes da ce zauvek nastaviti da hoda (jer vrv postoji mala greska koju pravis koja se akumulira vremenom)...

Box2D videh ranije na nekim forumima kazu ljudi da je laganica, nisam probao doduse...
Nebo vedro nevreme se sprema...

Пошаљи Одговор